Kain Kau Koyak Besar

pelik . ada jugak wujud manusia jenis macam kau . aku langsung tak kenal muka kau , kau boleh dok bercerita apa segala benda pasal aku dengan mulut longkang kau . dah la cerita semua nak sampah . ini lah dia , orang yang lagi advance dari bodoh .

sibuk sangat jaga kain aku kenapa ? kain kau lubang besar tu , jaga kain sendiri la weh . kau sedar tak , bila kau buat perangai macam ni . memang kau saje nak timbulkan hal . hidup dah alright , saje nk cari masalah . orang ape kau ni ? otak memang celah bontot betul kau . kesian .

sibuk korek-korek cerita pasal aku . ouhh tak tahu pulak aku ni artis dalam life kau . aww terharu lah sial . asal kau tak datang je kat aku , mintak autograph aku , boleh aku bagi penumbuk kat mulut kau , biar lebam mulut longkang kau .

HEY BITCH , I DON'T LIVE TO PLEASE YOU .

No comments: