Aku Pegang Kertas Lahanat


aku      :  macam sial gila babi weh kertas tadi .
ikhmal  :  kenapa ? kertas tu bau babi ke ?
aku      :  bukan setakat bau babi . memang soalan dia gambar babi .

okay maaf ya mencarut . tapi memang betul , kertas exam aku tu memang haram . menyakitkan hati . baca soalan , angkat pen . damn , what-the-fuck-mannn ! sepuluh kali aku baca soalan , aku still tak tahu apa nak tulis . sorry la der , bab study memang aku tak hebat , fuck .

aku nak tiru tapi macam mana . meja sebelah jauh macam sumo boleh lalu . grr

wehh belajar sampai stay up macam orang gila . pastu jawab exam pon macam orang gila juga . yeahh , seronok . aku fikir , baik tak payah study , haha . keluar dewan exam , wat lek wat peace , semua tayang gigi . biar muka bajet MACHO bila keluar dewan , tak perlu muka meleleh air mata , nanti semua orang pandang , aku tak nak cari publisiti .

ohh sekejap lagi exam biologi . aku tak bukak buku langsung , hanya tidur dari semalam . bukan give up , tapi dah betul tekad MALAS . biar aku wat relek , nanti jawab exam pon relek . ha baru cool nyaman sejuk . aku nak potong pemadam biar empat segi . tulis A-B-C-D ; jadi dadu . bila jawab exam , baling pemadam dadu , ha kan dah dapat jawapan terus . senang hidup ! takyah penat berfikir yaw ;D

okay rakan-rakan nerd , selamat maju jaya .

No comments: