Benci Sini

kalau aku ada kuasa magis , aku nak tukar tempat , tak nak kat sini tapi nak ada kat sana .

pergi kelas dua puluh minit jalan , berpoloh-poloh . oh tadi seronok lagi , menari-nari aku dengan air . lencun , kasut baju apa bagai boleh perah kumpul air . segala laluan yang ada , payah nak jumpa coverwalk , memang mencabar gila perjalanan ke kelas aku . nak belajar kat bilik , sakit bontot dengan kerusi kenduri dia bagi . nak keluar , lalu antara katil ngam-ngam kaki . Mak Aihhhh .

macam mana ni . sini kata nama Induk tapi sikit pun aku tak rasa nak duduk sini . aku rindu yang dulu . tolong lah mengerti yang aku nak duduk tempat dulu balik . sini rasa macam sampah !

sudah , panas badan-hati-kepala-otak . okay , #jomBogel

3 comments: