Si Paling Besar dalam Hati

semalam bila aku balik dari kerja , tiba mak bersuara , ' kau ada blog eh ja ? '

damn . apakah ?

aku fikir-fikir selepas ini , untuk post-post seterusnya , aku perlu tulis secara sopan . tapi bile difikirkan balik , biarlah mak tahu anak dia ini sebenarnya macam mana . malas nak selindung lagi .

tiba aku teringat dulu pernah aku bergaduh dengan mak sampai mak tak bagi aku balik rumah . sampai dia kunci bilik aku . dia punya la tak nak bagi aku balik rumah . dahsyat .

zaman bodoh-bodoh dulu , memang macam tu perangai aku , terlebih langsi . sekarang ni aku fikir , aku dah besar , macam bangang kalau dok gaduh dengan mak lagi . aku dah boleh fikir , aku kena jaga hati Tuan Badan yang lahirkan aku . sebab dia lah perempuan Paling Besar yang ada dalam hati aku .

Hey my Rockstar Mother ;
Happy Mother's Day .
I love you Mak ,   *malu la pulak .

5 comments:

cik dyana zalzali said...

yupp, thats damn true derr(:

jaja . said...

:)

dochi said...

makin langsi makin mak sayang .

rara said...

sweet

rara said...
This comment has been removed by the author.