Bujang Relek-relek

kalau Bruno Mars duduk bercakap dengan Bulan .
Aku , duduk bercakap dengan Bintang . sebab bintang bukan satu , banyak .
jadi , lagi banyak saksi boleh dengar isi-isi aku .

Auceh , cakap macam separa bercinta pulak . Stop-stop . aku tak bercinta . again , tidak okay . aku tak reti nak jadi pari-pari perfek untuk seorang teruna .

aku malas nak rasa feeling bunga-bunga , takut jadi fucked up sangat sampaikan , ' dan tiba-tiba hariku menjadi puisi ' . OPS

kawan aku cakap , tak perlu mencari , biar dia yang datang . masalahnya yang datang tu semua lari , HAHA . okay aku mengaku , aku penakut . takut nak face apa segala perasaan berada di awang-awangan ni . sebab boleh jadi , kita nampak segalanya sweet , tapi last-last semua rasa macam longkang . susah , aku dah tak ada strength untuk keluarkan kata-kata 'aku percayakan kau' .

tak semestinya kita perlu ada kekasih untuk bahagia .

aku relek , muda lagi . tapi aku harap-harap teruna gagah idaman aku sampai sebelum orang cop andartu kat dahi ni .

Tuhan , aku nak yang Gagah tau . rambut sangat Fuh . paras rupa sangat mencairkan hati . Genius . and and personaliti tip-top sangat memuaskan . Please .

6 comments:

nur 'izzat said...

ape la kriteria uh. x menggiurkan langsong. XD

jaja . said...

ah Taik izzat , padehal dah perasan .

tak perlu nak mengiurkan , aku nak yang sedang-sedang je .
kang kalau mengiurkan sangat , semua sibuk berebut .
aku malas nak timbul-timbul kontroversi .

HAHA

Syaza Shaker said...

Kau dah bisa angkut Dr.Rozmey.Rambut dia sangat FUH ! cendawan habis.HAHA

Syaza Shaker said...
This comment has been removed by the author.
nur 'izzat said...

bukan perasan. tp.. hahahha

jaja . said...

syaza : itu bukan setakat Fuh . itu memang extra ordinary . takboleh tidur malam gua nanti .

izzat : tolong jangan memalukan diri . haha