Episod 2 ; Si Tua Tak Sedar Diri

Kesian aku kat ' Si Tua Tak Sedar Diri ' tu makin menjadi-jadi . nak tergelak pun ada . macam tengok drama kat tv . tapi ni live punya . masyuk .

hari ini , lelaki tu datang lagi . kali ni bermula seperti drama dia yang pertama , datang bersama dengan bini dan anak-anaknya . memang aku tengok , dia memang bapak paling hebat . hebat acting . SHUWIT lah , dia dok mengajar anak dia lukis-lukis apa ntah .

ada yang cakap , ' mana tahu entah-entah lelaki tu memang pelanduk dua serupa ' . kiwak . tidak logik !

pakcik , kot ya pun lah kan nak buat drama paling gempak dalam life pakcik , dating lah tempat lain-lain . penat lah nak gelak terbahak-bahak tiap kali tengok pakcik datang kedai dengan perempuan lain-lain . macam pakcik ni HOTSTUFF sangat . pelik dengan perempuan-perempuan yang sangkut dengan pakcik . saya tak getar lutut pun tengok pakcik .

bak kata YAYA , dasar player. hari nie dengan keluarga. esok dengan awek muda. esok dengan perempuan usia mak aku. KASANOVA .

FAIZ lagi gila , nak jadi macam si tua tu . gempak katanya . dah tua tapi digilai ramai . tua berpengalaman , bagi kepuasan yang teramat la konon . ngok !

alahai , kalau la pakcik TUA yang 'agak hot' tu boleh baca nih . kesian aku tengok dia . nafsu dia melampau-lampau . aishh . HAHA

2 comments:

HazHand said...

woi.. ko xnk join die ke?? jd new player untuk die..hahahah

jaja . said...

mati hidup balik pun aku tak hingin . haha