Tumbuk Cili , Kasi Sapu Mulut Kau


ada kawan aku cerita . dia kerja waiter . seorang customer meminta bill . dia pon beritahu cashier , ' weh dia nak bill ' . si cashier menjawab dengan nada yang sangat mem-bangang-kan , ' si capek nak bill ya ? haha ' . kawan aku macam terpinga sedikit , ' capek tu apa ? ' . si cashier menjawab ' TEMPANG . macam orang tu la ' .

alah cibai . itu lah dia jenis manusia yang sangat menjijikkan tekak aku . kalau aku ada dalam situasi tu . memang aku terus bagi kahak kuning pekat dekat dia . kau kalau nak kutuk orang yang perangai jijik macam kau takpe . ni kau nak mengejek orang yang kaki tempang . sikit pon kau takde rasa kasihan ke ? BODOH . oh ya kau kan jijik . mana la nak rasa macam tu . hati mati .

kang kalau kau kahwin . dapat anak tempang . aku orang pertama angkat tangan tinggi-tinggi . terus bisik kat telinga kau , ' tak ingat ke kisah dahulu , hikhik ' . sadis , nauzubillah .

memang wujud kan manusia mulut jenis menggelegak macam tu . aku rasa aku memang kena beli mesin pemecah gegendang telinga . biar tak perlu dengar bunyi dari mulut-mulut yang memang meminta cili .

ke kau nak jadi macam movie lagenda budak setan , nak kena cili kote , baru nak insaf ?

1 comment:

Anonymous said...

bole tak kau tolong cilikan kote aku?
hehe