Apa Masalah Kau ?

aku dah naik muak dengan perangai dengki kau . bosan . jijik .
jangan nak makin panaskan aku yang memang dah cukup panas dengan kau .

selagi aku tak menyusahkan kau , jangan tak malu nak cari masalah dengan aku . segala apa aku buat , confirm ade benda kau tak puas hati . alah sampah , kau kenapa ? dengki sangat dengan life aku . TOLONG jangan nak berlagak macam kau ni tuan badan yang melahirkan aku . kau over , kau batak .

semak tahu semak ? RIMAS

sikit aku buat , mula lah nak jadi kaki report . dasar kaki kurap berkudis . kau tu buat perangai sampah , lepas itu belagak macam malaikat . seteruk aku lah kan , aku takkan nak buat perangai jijik kotor macam kau . senakal-nakal aku , aku tahu lagi nak fikir mana baik buruk untuk diri aku . aku ada hati , aku bukan patung yang kosong tak bermakna . aku ada life aku , aku tak kacau kau . so jangan kacau aku . kau tahu prinsip fair and square ? lupa , otak kau tak boleh pakai .

ouh , sorry . tapi bukan masalah aku kalau kau tak ada life macam aku .

No comments: