Aku Suka Bergelak Tawa dengan Kau

pernah suatu malam , kawan-kawan uitm dan kawan-kawan putrajaya datang rumah . masa tu , kawan-kawan uitm tu , semua bercerita pasal sedikit konflik ni . aku pula bagi telinga untuk mendengar . kawan-kawan dari putajaya yang tak tahu apa-apa ni , lagi la , tengok je diorg bercerita , dengan muka buat-buat khusyuk , padehal tak faham satu hape .

tiba-tiba , salah satu dari budak putrajaya tu bersuara , ' dari korang dok pening-pening kepala pasal hal ni , baik kta gelak-gelak , baru lah happy , biar lupa ape semua lancau tu , tak payah pikir tu semua ' . masa tu , aku terus terfikir , memang betul apa kawan kesayangan aku ni cakap . yes , memang betul .

betul duh , apa fuck lah kau nak sibuk-sibuk sakitkan kepala sendiri dengan benda-benda entah pape . baik pergi jumpa member , gelak sakan sampai pecah perut . biarlah orang kata gelak macam orang gila pon , biar , asalkan kita bahagia , cukup .  biar ingat , member selalu ada nak kasi dunia kau gegar-gegar , biar hilang semua serabut-serabut sampah tu .

saat gelak sakan dengan kawan-kawan sampai lupa masalah , tu la saat aku rasa sangat bahagia . SERIUS . terima kasih kawan-kawan :) ILYSM

No comments: