kencing kau , kaler oren !


aku rase macam kene pijak sampai tenggelam masuk dalam tanah bila kene kencing kau . kau tak reti nak kencing kat jamban eh ? dah la kencing kau sama bau dgn kencing anjing . kau ingat orang boleh tahan ke ? aku tak tahu kenapa ada orang yang tak paham maksod kawan tu apa .

kerja nak jadi kaki gebang je . kalau aku potong kaki kau bagi anjing makan boleh ? tolong lah bawak perangai kimak haram jadah kau jauh-jauh. tapi bagus jugak aku dapat kenal orang mcm kau . sbb aku dah dapat belajar biar jangan cepat percaya orang sangat . aku masih lagi boleh lepak gelak terbahak dengan kau lagi . cuma kencing kau , mmg aku tak tahan . bak kata manbu , don't trust people too easily . sebab kawan sendiri pon boleh pijak kepala kita . ohh macam kau lah . si PARIA !

kau tak paham apa aku rase ? mampus kau lah . mmg kau takkan paham . cuba kau amek chewing gum aku kunyah yang aku lekat kat dinding tu, kau kunyah-rasa . sama tak dengan apa yang aku rasa ?

4 comments:

mnmnur said...

fuh fuh

jaja . said...

haha . kau terasa ke ?

mnmnur said...

hahahaha. nak trase pe doh. sembang ngan ko pon jarang. :P haram cuak. kah5.

jaja . said...

ha bgs la tak trase . sbb mmg bukan utk kau pon . haha

bengongg haram cuak ape nye duh
bukan ape pon aku tulis . ngeng !