Kau nak pakai spender pink ? heran apa aku.


kalau sehari tak memantat-mantat tak boleh ke ? aku tak paham lah dengan prangai kau ni . tak boleh tengok orang lebih sikit dr kau . padehal sikit je , bukan banyak pon . kalau sehari tak mem-bangang-kan hidup orang tak boleh ke ? pahal ? darah kau menggelegak ke kalau tak duduk diam ? cuba kau seluk poket , carik rokok antara kunci-kunci kau , bakar-isap-tarik-lepas . rase nyaman sikit tak ? ini adalah petua untuk orang yg cepat darah menggelegak

aku bukan mcm kau , walaupun aku dari drjh 1 dah berjinak dengan bahasa inggeris , tapi aku tak reti lah lagi cakap ' fuck you ' mcm kau . sebut dengan niat nak memerli , tapi bila orang dengar , buat orang meluat , terus nak gelak . aku tak paham kenapa kau react mcm tu bila jumpa orang baru . ohh culture shock agaknya .
*GOOGLE TRANSLATE, culture shock = kejutan budaya. 

ikutkan kata hati, nak je aku buat bodoh buat bisu buat pekak dengan kau tapi bila kau buat perangai badut nak nak depan khayalak ramai, bukan depan aku je, depan ramai orang, buat aku rasa macam "eiyuuuuu, like what the hell ?" automatiknya, aku gelak tengok aksi badut kau. sah sah la kantoi aku tak bisu pekak haram jadah tu. kalau bukan sebab depan khayalak ramai, mesti aku dah guling guling. tapi maaf, aku bukan macam kau. aku ada malu, aku tutup. bukan macam kau. ada malu tapi nak bagi semua orang tengok. BODOH.

nak aku belikan kau double spectacles ke untuk tunjuk kau dah masuk alam universiti bukan budak sekolah menengah lagi ?



No comments: