Sampah dan Pelangi

Masing-masing lakar hidup secantik yang boleh . tapi tak semuanya akan cantik seperti apa yang di-lakar . mesti ada yang basah , mesti ada yang terkoyak . semua itu tak boleh dijangka , dia tetap datang .

' We cant Prevent what We cant Predict '

cuma ada satu yang kita mampu , bersedia . apa yang sampah tetap akan jadi sampah . apa yang pelangi , tetap akan jadi pelangi . semua tu , kita kena bersedia sebesar yang boleh untuk terima apa segala yang datang bergolek-golek . tak kisah sampah atau pelangi .

Sekarang , aku sangat sedih . aku tahu aku kena fight-like-hell untuk kuatkan diri . sebab aku yakin aku kuat . segala sakit aku rasa , itu semua lakar-lakar hidup . segala sedih aku rasa , itu semua untuk ingatkan aku , kat luar sana ada something yang lebih baik , dan something itu worth fighting for .

#disaster

No comments: