May They Rest In Peace .

tak semua yang ada akan kekal sampai bila-bila . semua yang kita sayang , yang kita benci , satu hari nanti , akan pergi . mungkin sekarang , mungkin nanti . kita semua takkan tahu bila . tapi bila saat tu dah sampai , dengan hati yang sepenuhnya langsung tidak bersedia , apa yang mampu , hanya perlu redha dan berdoa .

kalau aku terfikir tentang yang dah pergi , mesti aku fikir . kalau dia ada sekarang , apa yang dia nak aku buat . aku tahu dia mesti nak aku kuat . dia tak nak aku menangis . tapi dia nak aku doakan kebahagiaan dia .

Abah , I Miss You .

kebelakangan ini , banyak yang pergi . ada kawan-kawan aku kehilangan Orang yang Tersayang . Tuhan lebih sayangkan yang pergi tu . hati yang perit tetap kena kuatkan . doakan yang pergi , sedekahkan Al-fatihah . selagi aku mampu , aku akan bagi semangat dekat diorang . saat-saat macam ini lah , saat yang paling diorang perlukan kita-kita ni .

Nur Syahirah Nazri and Nuraina Fadhilah ;
Sorry for your lost . Be strong . We all are here for you guys .

No comments: