kau oxygen aku sampai mati


dah dah . kesat lah air mata buruk tuh , lap hingus tu . tak perlu bajet sangat macam kau hidup sorang diri dalam dunia nih . jangan nak memundek-mundek ckp "aku takde sape dalam dunia ni" . cuba bukak mata sampai terbeliak . sedar tak sedar , ada je manusia kat luar sana yang sebenarnya kesah tentang kau . dalam ramai-ramai , mesti ada .

aku pernah jugak rase bodoh part yang itu . skrg bodoh lagi . tapi part tu , aku dah bijak berfikir .

bila aku sakit , macam separuh nak mati . ada yang sanggup tak tidur , sanggup bangun tengah pagi , jaga aku . sanggup tangguhkan kerja untuk tolong aku . bila aku menangis , ada yang sanggup datang bagi bahu , kesatkan air mata aku . bila aku jatuh , ada yang hulur tangan , tolong aku bangun . diorang selalu ada . diorang je yang boleh tolong stretch mulut aku sampai telinga .

KAWAN-KAWAN , terima kasih :) ILYSDFM
sesiape yang rasa dia kawan aku , yup post ni memang untuk korang .

2 comments:

hidayahmustafa said...

ha kesat air mata tu :P

jaja . said...

kau pon ya . thanks yaya <3