Pehal lebat gila bulu dada kau ?


aku rimas , rasa sempit . tolong bagi aku ruang . aku nak hirup oxygen positif kat luar tu . ya brader , memang aku cukup rimas dgn kau . dengan dada berbulu kau , dengan otak kau lekat kat bontot nye , dengan pundek berkurap kau . RIMAS lah . cukup lah dulu , sekarang aku dah tak tahan .

kau nak aku melutut kat kau ke untuk biar kau pergi jauh dari hidup aku ? kau pon satu . yang OVER-REACTED sangat ni apehal ? macam batak gila dengan hidup . maaf lah , aku tak tahu pulak yang kau baru keluar dari hutan . kau entah pape, nak sebok sana sini pasal aku . cuba jangan bajet macam aku nak kahwin dengan kau . jangan jadi bodoh , sedar sikit , aku tak pernah lantik kau untuk jadi stalker dalam hidup aku . kepala aku memang berasap bila pikir pasal kau . tapi aku tak mahu kepala aku terbakar , sebab lebih baik aku bakar kau je kan ? aku tak kesah kena saman sebab buat kebakaran terbuka . yang penting , aku dapat jadikan kau debu . itu baru puas .

weh lu brader , jangan semangat sangat weh . nanti kau jugak yang letih. kau jatuh terduduk , tunduk kepala , mengalir air mata . maaf , dalam hidup aku , tak ada tisu untuk kau . kau yang carik nahas , berani buat , berani tanggung lah .

kau belajar jauh-jauh , belajar tinggi-tinggi . tapi rugi . nak tahu kenapa ? amek pisau , belah kepala kau , tengok saiz otak kau . tengok betul-betul . macam saiz semut kan ?

4 comments:

nur 'izzat said...

ayat kau mmg x leh POWER lagi ke? haha:P

jaja . said...

haha sial . kau perli eh ?

z u l i a n i ;) said...

weh gile gangster. haha. :D

jaja . said...

mnade . ngarot .